måndag 26 november 2012

3 spinningpass så får du en belöning...

Det var så det började, gör du 3 spinningpass på 3 v så får du en belöning, det var dealen, inga problem sa jag och gjorde 3 pass första veckan. Det är ett tag sen nu och jag har inte sett nån belöning än, men det kommer kanske !! 

En vacker dag när jag sitter hemma så plingar det till i telen, nytt pm på facebook, det står såhär ” Kommer du på spinningen ikväll, jag har en ny utmaning till dig, berättar vad det är ikväll :-) är inte helt säker på att du ställer upp :-)

Som ni kanske förstår så var det en maratonutmaning, med kostrådgivning samt träningscoach skall jag på 7 månader kunna springa ett maraton. 
Min fysik är inte i närheten av att klara det nu, men jag har bestämt mig för att klara det och kommer skriva här om hur det går och uppdatera så ofta jag kan !!

Ha det bra så länge, nu ska jag ut o springa !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar