fredag 12 juli 2013

Nya mål och semester

Har helt ärligt varit lite vilsen i träningen efter Stockholm Marathon och känt mig ganska stressad över att jag måste göra ett marathon under 4 timmar i sommar, känner fortfarande att jag har nåt ogjort men känner ingen som helst stress över det längre. Är lite orolig över vad som händer med foten när jag kommer över 20 km löpning och kommer inte chansa på att den håller, därför får jag hitta andra mål med träningen ett tag framåt, vad det blir har jag inte bestämt riktigt. Jag kommer springa 10 km på Blodomloppet men mest för att det är roligt, sen får vi se vad nästa utmaning blir.

Den senaste tiden har mycket tid gått åt till cykling och har precis kommit hem från Öland där jag varit några dagar, fantastiska cykelvägar men jag lyckades också få in lite löpning medans jag var där. Jag hann också med att bara vara  ledig och slappa i solen, åkt helikopter, badat i havet och ätit gott (kanske lite väl mycket)


                                                Helikoptertur över Öland.





                           Jag valde att bada den enda dagen det var dåligt väder




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar