tisdag 18 juni 2013

Bob !!

Bestämde ju igår att jag skulle ge mig ut på en morgonrunda på cykeln idag och när jag vaknade kände jag mig extremt peppad att ge mig ut. Packade min väska med ombyte och cyklade till jobbet och lämnade väskan där för att börja min runda och sedan cyklade direkt dit och duscha. 
Gav mig iväg och var riktigt nöjd över att jag tagit mig ut innan jobbet, kändes bättre i benen idag och det rullade på bra. Efter 5 km kom jag på det, jag är hundvakt några dagar och hade helt glömt bort att släppa ut honom, mat hade han inte fått heller. Jag hade bara cykel i huvudet när jag vaknade. Det var bara vända, så det blev inte den rundan jag tänkt, 9 km fram och tillbaka på samma väg blev det, men Bob fick gå ut i alla fall. 




Nu ikväll gick vi en lite längre promenad ner till vattnet och han verkar vara ganska nöjd med att fått gräva lite i sanden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar