söndag 16 juni 2013

Tillbaka till löpningen


Drygt 2 v har gått sen StockholmMarathon, har lyckats släppa besvikelsen över mitt brutna lopp och ser fram emot att börja träna på allvar igen.
Jag har försökt hålla igång sen maran med spinning och styrketräning men det har varit väldigt sporadiskt och det är dags att få in lite rutin igen. Från och med idag kommer jag börja löpträna igen, känns fantastiskt kul och jag ser verkligen fram emot en löprunda i kväll.
Antar att det kommer bli en liten uppförsbacke nu i början men det rör mig inte och jag tror inte att jag har tappat nånting egentligen. Formen känns riktigt bra trots ett 2 v uppehåll, den tanken kanske ändras snabbt ikväll men det återstår att se. 

Ska bli fantastiskt att börja löpträna igen men jag börjar dagen med lite simning !! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar