måndag 12 augusti 2013

Endorfinhög !!

Gårdagens besvikelse byttes idag ut mot en endorfinkick utöver det vanliga, kände mig riktigt peppad idag när jag vaknade av många anledningar men framför allt av de stundande cirkelpasset.  Den känslan höll i sig och det blev precis ett sånt pass som jag ville ha, enormt jobbigt och svettigt men med många bekanta ansikten och mycket pepp så blev det riktigt lyckat.
Har varit ett litet uppehåll från detta passet i sommar men nu är det igång igen och jag kommer dyka upp där många måndagar framåt för en rejäl urladdning.

Kanske är lite väl uppjagad och endorfinhög men jag sitter och funderar på om jag ska ge mig ut på ett brickpass ikväll, tror att jag får lugna ner mig lite och köra det imorgon istället. Det är enormt skönt att ha den känslan ändå, till skillnad från igår när jag kände mig ganska värdelös, otränad och inget gick min väg.

Det kommer bli mycket träning de kommande dagarna och veckan avslutas med ett intensivt cykelläger i 3 dagar. Ser verkligen fram emot de och jag ber till alla gudar som finns att det inte kommer ösregna hela helgen .



                     Har fyllt på "apoteket" lite inför den kommande veckan och helgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar