tisdag 13 augusti 2013

Punka !!

Hade bestämt mig för ett brickpass idag där jag tänkte cykla 20 km och sen springa 5km, det blev inte riktigt så. Fick punktering på bakdäcket efter drygt 2 km. Jag vet inte hur andra blir i såna lägen men det kan bli på 2 sätt för mig, antingen blir jag förbannad, fixar punkan och kör stenhårt direkt, eller så blir det som idag, jag blir uppgiven, tänker jaha, så kan det gå och skjuter upp passet till en annan dag.

Har precis bytt slang och jag gör ett nytt försök imorgon, men jag kommer öka cyklingen till 30 km.



Jag är hundvakt åt den har lille killen (60kg) i 2 dagar nu, ikväll ska vi ut och jaga katter ihop, hittills har alltid katterna vunnit för varken jag eller Bob är speciellt bra på att klättra i träd.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar