fredag 12 april 2013

Uppskattning

 Det händer mer och mer nu för tiden att folk kommer fram till mig och kommenterar min träning och frågar hur det går, berömmer mig och önskar mig lycka till. Det är otroligt roligt att folk är intresserade och ser att jag utvecklas, jag uppskattar verkligen det.
 Det har gått väldigt fort om man ser till vilken kondition och fysik jag hade för bara 4 månader sen och jag känner mig i riktigt bra form. Men jag är inte på nåt sett klar bara för att jag känner mig i mitt livs form.

 Det kostupplägget jag har kommer följa mig hela livet och har blivit vardag för mig, jag tänker inte så mycket på att jag ska äta på ett visst sett, det kommer naturligt. Träning kommer också alltid vara en del av min vardag och nåt säger mig att simning,cykling och löpning kommer vara de tre träningsformer jag lägger all min fokus på efter 1 juni.


                           En bild från gårdagens fotosession vid karpdammarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar