fredag 8 mars 2013

2 timmar spinning !!

Idag har jag haft vilodag, inte gjort speciellt mycket. Har varit riktigt fint väder här på öa idag och det hade varit fint med en löprunda. Men hur mycket jag än vill ge mig ut o träna så måste jag vila, vill absolut inte dra på mig en skada nu.

Men imorgon så är det äntligen dax för spinning igen, ett 120 min pass med Peter, ska bli riktigt kul att köra ett dubbelpass, jag kommer förmodligen slå ännu ett rekord i mängd svett och en extra tröja kan nog vara aktuellt att ta med.

Jag gillar verkligen de lite ”udda” passen som dyker upp ibland, en eloge till alla som tar initiativ till de. Tyvärr missade jag både vasaloppsspinningen och schlagerspinningen förra helgen, men imorgon är jag på plats.  Ser också fram emot Spin Of Hope den 23 mars.







1 kommentar:

  1. Du är ett levande bevis på att vila är ett vapen och smart träning är nyckeln till framgång.
    Det är ingen tillfällighet att din löparkarriär har pekat spikrakt uppåt.

    Du är grym!

    SvaraRadera