tisdag 12 mars 2013

Långpass

Långpass på schemat idag, ca 2 timmar blev det. Tyvärr så dog klockan efter 12.8 km, men så långt höll jag 5:45 tempo vilket jag är nöjd med.Efter det så försökte jag hålla ett lagom tempo och ville absolut springa det jag hade på schemat, dvs 16 km i 6 tempo, och det tror jag absolut att jag gjorde innan jag började gå lite. Kände av Cissi`s utomhuspass som jag var med på igår där vi körde intervaller, plankan, parövningar och bålstyrka, rolig träning vid munksjön.

 Det är skönt att få känna på lite längre pass nu, det har ju blivit ett 2 timmars spinningpass och nu idag 2 timmar löpning/gång.
 Imorgon blir det backintervaller med Andreas, ska bli kul att köra utomhus och framför allt att kunna köra intervaller ihop med nån, löpbandet har ju sina fördelar men jag väljer nog utomhusintervallerna först. Hoppas att det är isfritt i en av Visingsös enda backar som funkar till intervall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar