torsdag 14 mars 2013

Kreativ lösning.

Jag är med i nåt som heter Funbeat.se, det är en sida där man kan registrera sina träningspass, man kan sätta upp mål, se hur man ligger till tidsmässigt veckovis osv, man har kompisar precis som på Facebook och kan följa hur det går för dom i deras träning. Detta betyder ju också att man kan tävla, tex vem som fått ihop mest minuter träning sista 30 dagarna osv.

Jag har varit på min kompis Cissi ett tag att hon ska regga tid då hon inte gjort detta utan bara reggat vad hon gjort. Idag var hon och jag ute på en 5 kilometersrunda här på ön och återigen nämnde jag att hon borde regga tid. Hon hävdar att hon har ett eget system där hon faktiskt leder över alla, jag skrattade lite åt henne o sa, ja visst Cissi, så är det nog. Inget mer med de. När jag senare sitter hemma vid datorn så plingar det till i inboxen och det är ett meddelande från just Cissi. Jag fick beviset på att hon faktiskt leder tidsmässigt över alla.


Jag ligger ju på en stabil andraplats och nånting säger mig att det blir svårt att slå Cissi. Men jag tror jag gillar Cissi`s system bättre, jag leder ju nämligen över både Peter, Kicki och Frida.

Jag väntar spänt på en uppdatering av denna listan om nån vecka, vad som helst kan hända !!

Mycket trevlig runda i solen idag, nästa Torsdag ska vi krossa dagens tid !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar