onsdag 13 mars 2013

Bevis !!

Nu är jag inne på triathlonspåret igen, kommer inte ifrån de tankarna riktigt. Gick förbi starten i VätterChallenge här om dagen, lite kallt i vattnet än kanske, men jag längtar verkligen.


Jag hade glömt av de själv men min triathlonträning började för många många år sen, redan som liten parvel körde jag pass i barnpoolen på Attarpsbadet i Bankeryd, nedan ser ni bevis på detta. Jag tror faktiskt att jag cyklade både dit och hem så även cykel körde jag intensivt på den tiden.


Även simhopp och teknikkurs i unga år, hoppas att den tekniken sitter kvar efter 21 år. Lägg märke till att det är kursdiplom 2 i simhopp, kan meddela att jag inte klarade längre, kommer ihåg att man skulle klara några hopp för att ta sig vidare, jag misslyckades nåt fruktansvärt på bakåtdyk från 3 meterssvikten, klockrent ryggplask, jag la ner min karriär som simhoppare efter det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar