torsdag 7 mars 2013

Intervall och Ironman

Precis varit och kört ett intervallpass, 5x1000m + 1 km uppvärmning, ett skönt intervallpass på band. Jag borde höja hastigheten lite till nästa gång då jag känner att det är lite för enkelt med 5 tempo, höjde iof sista km till 4:30 plus att jag körde en och en halv minut längre. Men det blir absolut höjning till nästa gång.

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och väntar på att min mat ska bli färdig, inte allt för sällan kommer jag in på sidan ni ser nedan.


Ironman kalmars hemsida, även om det är ett och ett halvt år tills jag tänkte vara med så är det en stor morot i min träning. Jag kommer åka ner i år och se vad det är för galenskap jag gett mig in på samt heja fram mina kompisar som ska vara med, det ser jag verkligen fram emot.

En sak är i alla fall helt säker, det kommer inte bli mindre träning de kommande 18 månaderna. Can´t wait !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar