måndag 18 februari 2013

-12 kg !!

Igår var det träff med marathongruppen igen och dax för invägning, måste erkänna att jag var lite nervös och visste inte riktigt vart jag skulle hamna. Jag kände att jag hade tappat i vikt och ville hamna runt 82 kg, då skulle jag vara nöjd.
 När jag ställde mig på vågen så visade den 81.1 och det var ju fantastiskt, ner 12 kg sen 1 Dec, det är jag mycket nöjd med, det är lika mycket som min kettlebell väger. Visst är det fantastiska resultat jag har fått och konditionstestet visar också enormt bra siffror, men faktum är att det är så många andra bra saker som kommer med träning och rätt kost. Man behöver inte träna som mig eller lägga om kosten speciellt mycket för att få resultat. Tänkte berätta lite mer detaljerat hur jag har gjort vid ett senare tillfälle.


Nu kommer det bli ytterligare en ökning i träningsmängd och jag kommer framför allt att äta mer. Kommer lägga in 1-2 pass styrka i veckan samtidigt som mina 3 löppass kommer bli både längre och hårdare. Det är bara kriga på utan ursäkter, för det finns inga genvägar i långdistans




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar