tisdag 26 februari 2013

Urladdning !!

Spinning ikväll följt av 5 km löpning, det är mina absoluta favoritpass, kanske fel att säga det när man ska springa maraton, men så är det.

Johans spinningpass är makalösa, musik som passar mig, grymt bra pepp, och alla verkar ge allt rakt igenom, det är helt omöjligt att inte ge fullt hela passet, dagens pass var inget undantag. Det har aldrig hänt innan men jag var tvungen att gå o fylla på mitt vatten och fick i mig 2 liter idag, svettades nåt enormt.

Sen blev det 5 km löpning direkt efter, känns oförskämt bra i benen, och jag har höjt mitt löptempo markant den sista tiden. Det känns över lag riktigt bra med både träning och kost.

Från och med nästa vecka har jag nytt träningsschema, jag vet inte hur det ser ut än, men jag misstänker att det blir en liten höjning på det mesta. Det är ju faktiskt så att tiden står inte still, Stockholm Marathon kommer närmre och närmre. Det finns ingen tid till stillasittande nu, jag kommer ge allt på all träning, för jag ska nå mina mål.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar