onsdag 13 februari 2013

Tops !!

Idag har jag kört en ny sorts intervall  12x400m, på löpband. Det är också min nya favorit av intervallpassen,  kortare sträcka och högre tempo. Det är märkligt hur kort 400 meter känns de första 4-5 intervallerna för att sedan bara bli längre o längre, och min sista bonus intervall jag körde på 4:00 tempo kändes som ett långlopp.

Det var tur att jag hade fått tips av Susanne att jag skulle ha nåt att räkna intervallerna med, det fick bli tops, passade perfekt i fickan på tightsen när jag joggade bort till gymmet.



Jag har också idag slagit alla mina egna matlagningsrekord med hästlängder, lax med räkor, helt otroligt hur gott det blev, jag kan nog inte göra om det men jag kommer garanterat försöka. Men imorgon så återgår jag nog till mitt säkra kort, kycklingfile.


2 kommentarer:

  1. Hahah, TOPS! Vilken utmärkt idé Claes. Den snor jag rakt av :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha eller hur, funkade perfekt :-)

    SvaraRadera