lördag 2 februari 2013

Grilla !!

Idag blev det spinning på förmiddagen, passet börjar 10:00, och jag låg kvar i sängen tills 09:30, blev lite stressigt, men jag var där i god tid, sen har jag ju bara 500m till spinningsalen, tar ju givetvis bilen. Det har blivit mycket spinning på sista tiden och siffrorna på Funbeat talar sitt tydliga språk. Imorgon blir det i alla fall långpass och det lär fixa till siffrorna lite.

Direkt efter spinningen blev det grillning med min systerdotter, korv och pinnbröd, det för ju tankarna tillbaka till scouterna och hela "alltid redo" grejen.

Det som jag gillade mest med scouterna var "smyga på eld" man skulle springa ut i skogen o gömma sig, ledarna satt vid elden och den som kunde smyga sig närmst vann. Grymt roligt, undra om man är för gammal för det nu, ska nog dra ihop ett gäng nån dag och köra det.




Ha en fortsatt trevlig helg !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar