måndag 4 februari 2013

Tvätt !!

Idag blev det det först 1 timme spinning med den nya instruktören Emelie, hon har i sitt pass en låt där man ska stå upp och cykla men man ska frysa allt utan benen, det är helt vansinnigt jobbigt och suger ordentligt i benen, dessutom upprepas det 3 gånger. Undra om hon lagt nån större tanke bakom låtvalet, det är nämligen Kelis med I hate you so much right now.

Efter spinningpasset gav jag mig direkt ut o sprang, hade bestämt mig för 8 km, men tänkte att bara jag tar mig runt så är jag nöjd. Det blev i alla fall 8 km på 50 minuter, det är jag nöjd med. Kändes bra i benen hela vägen även om jag gjorde de 2 sista kilometrarna på 4,36 tempo. 






Ibland stannar jag upp och tänker, hur kunde det bli såhär, och faktum är att jag har ingen aning. Det ser ut som nån slängt en bomb i tvättstugan, och jag har inte ens tagit ett kort på badrumsgolvet, det ser likadant ut. Som ni ser på bilden så jobbar jag mycket med högar av olika slag, det svarta som ligger jämte tvättmaskinen är min tvättpåse, man blir inte helt förvånad över att den är tom. Skulle ju vilja säga att resten av huset är tiptop, men då skulle jag ljuga. 

Skärpning Claes som mamma hade sagt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar