tisdag 7 maj 2013

12 km och simning

Idag har jag haft vilodag igen, jag vet att det är ett måste att vila ibland men idag hade jag verkligen velat träna, men, så är det ibland. Imorgon blir det 12 km i maranfart, helt enligt schemat. Det blir det sista ordentliga passet innan 3 milen på söndag.
 Är riktigt spänd och nervös inför söndag, 3 mil är långt, väldigt långt. Vi ska springa från Gränna till Huskvarna med start 10:30, återstår att se vilken tid jag anländer i Huskvarna. Det kommer behövas pannben utöver det vanliga på söndag och jag kommer inte vika ner mig.

Innan mina 12 km imorgon tänkte jag åka till simhallen och simma några längder, sist gick det riktigt dåligt och jag har inga förhoppningar om att det blir bättre imorgon. Har motvilligt erkänt för mig själv att jag är kass på att simma, men jag ger mig inte, jag ska bli grym på frisim.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar