söndag 5 maj 2013

Back to Basic

20 Okt förra året gick jag på min första Back to basic, det var det som fick mig att börja träna på allvar. Kostföreläsning med Susanne och uteträning med Cecilia, det är dessa två tjejer jag har att tacka för att jag kom igång med både träning och kost. 

Igår var det dags igen, jag bestämde mig för att springa 5 km innan vi satte igång, det fanns inte på kartan i Oktober förra året, då orkade jag knappt jogga 2 km, igår sprang jag 5 på 21:34 vilket jag är ganska nöjd med. Innan sommaren är slut ska jag under 20 min, så är det bara. 

Det börjar i vanlig ordning med Susanne`s kostföreläsning följt av Cecilias uteträning, det var betydligt bättre väder denna gången jämfört med min första gång. Det blev som vanligt en fantastisk dag i skogarna på Visingsö och jag har hört rykten om att det inte är jätte långt kvar tills det blir en ny Back to basic här på Öa. Har ni möjlighet så tycker jag absolut att ni ska ta er ut och vara med på detta.


                                 Såhär kul är det faktiskt att vila i jägarsitts.


 
                    
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar