söndag 19 maj 2013

Halvmara !!

Har varit lite avundsjuk på alla som sprungit Göteborgsvarvet i helgen, vet faktiskt inte varför jag inte anmälde mig, men jag bestämde mig i alla fall för att köra en egen halvmara här på ön idag. Det blev inte riktigt samma folkfest som i Göteborg, det var bara jag och ösregnet, har inget emot regnet, det var ganska skönt men jag kommer ju definitivt skaffa en ordentlig jacka att ha när de regnar, inte optimalt med bomullströja i ösregn. Mobilen har också valt att ta helt egna beslut och ringde upp företaget jag jobbade på för 5 år sen utan min vetskap. Detta är ju bara orutin från min sida och har lärt mig en läxa idag. 

Jag vet inte varför men de första 4-6 kilometrarna är alltid jobbiga för mig, sen lossnar det och allt blir mycket enklare, så var det även idag. Kändes riktigt bra idag över lag och det känns som ett styrke besked inför StockolmMarathon, men jag ska nog skicka över mina tider till min coach och se vad hon har att säga om dagens pass. 

Nu är det hög tid att få i sig ordentligt med mat !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar