onsdag 8 maj 2013

65 kr för en dusch !!

Det är bara att återigen konstatera att jag inte kan simma frisim, vet inte ens varför jag försöker utan nån som lär mig. Kan bara tänka mig hur det ser ut från kanten när jag paddlar iväg, är förvånad över att badvakterna inte har hoppat i efter mig i tron om att jag håller på att drunkna. Nu kommer jag hålla mig undan från simningen tills jag får med mig nån som kan lära mig. 
Jag fick inte ut nånting av dagens simning, jag betalade 65 kr för en dusch, och då får man inte ens bestämma själv hur varmt vatten man vill ha.

Sen var det dags för 12 km löpning i maratempo. Ett riktigt tungt pass som jag helst glömmer, men jag gjorde vad som stod på schemat och det är jag nöjd med.
Känner mig lite stressad över Stockholm Marathon och jag tror att det har varit en bidragande orsak till dagens tunga pass, dags för pannbenet att börja jobba på riktigt. 
Ska ge mig ut på en lugn jogg imorgon för att få tillbaka den goa känslan som jag oftast har när jag springer.





 

2 kommentarer:

  1. Som sagt, desto närmare eldprovet desto fler mentala formsvackor. Det är liksom bara så det är :-) Men på raceday så sitter allt och formen bara finns där.

    Tro mig :-)

    SvaraRadera
  2. Jag litar på dig :-) Ska göra allt för att vara i mitt livs form den 1 juni :-)

    SvaraRadera