onsdag 1 maj 2013

Ninjalöpning !!

Kriterierna för Ninjalöpning mycket enkla, du ska vara ensam, du ska ha lite ångest över det stundande passet oavsett vilken form av löpning det är, det ska helst av allt vara på helgen eller en röd dag som denna. Nyårsdagen, midsommardagen och annandag jul är de perfekta för Ninjalöpning, ni förstår säkert varför. 
Det viktiga är att man går ut och gör sitt jobb utan nån uppståndelse, utan ursäkter , man ska också slå sitt uppsatta mål, om det så bara är med 4 meter. Det är en underbar känsla när man är klar med ett sånt pass. 

Jag har haft ett sånt pass idag, 22 km löpning, hade ingen direkt lust att ge mig ut, det var riktigt segt de första 6-7 kilometrarna, jag gick till och med lite efter 5 km för att jag blev sur på underlaget,  men psyket vann över kroppen och nu känns det helt fantastiskt att jag gav mig ut !! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar