torsdag 31 januari 2013

Chailatte !!

Det är ju väldigt populärt att lägga upp bilder på sina ben på facebook och liknande, så varför ska jag vara sämre, tänkte idag bjuda på just de. Men jag kan garantera att ni inte vill se mina likbleka ben på nätet, jag har ju själv svårt att acceptera dom, så det får bli bilder i sann träningsanda.

                    Första bilden är i en lite lätt ansträngd sittställning, bra för bålen om man sitter länge.




                                 Andra bilden är lite mer relaxed, läsa tidningen, kanske en bra bok.



Tredje bilden och min absoluta favorit, Chailatte hänget, passar utmärkt på en uteservering med en chailatte i handen, proffsigt!!

Har förövrigt inte tränat idag, blev en promenad på starx över milen istället. Imorgon blir det nog också vila, men lördag blir det spinning igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar