måndag 21 januari 2013

Back to Basic

Den 16 Februari är det dax igen för Back to Basic på Persgården här på Visingsö. Det var detta som fick mig att börja träna och äta rätt, jag har som sagt varit på det innan men jag kommer sitta längst fram och lyssna och jag kommer vara klädd för ett roligt Crossnaturepass efteråt. Man får massa bra tips om både kost och träning samt träffa massa glada människor !!


Det är väldigt inspirerande att lyssna på både Cecilia och Susanne, de har ju fått mig att börja träna och äta rätt, där har ni ett bevis på att inget är omöjligt, de här tjejerna är grymma !!  Så jag tycker absolut att ni ska anmäla er till detta, ni kommer inte att bli besvikna. Boka och läs mer på Campvisingso.se .

Hoppas vi ses den 16 februari !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar