torsdag 17 januari 2013

How much is the fish ?

Att lyssna på musik under träning är väldigt viktigt för mig, jag har musik i öronen hela tiden när jag är ute o springer. Nackdelen med att lyssna på telefonen är ju att man blir förbannad om nån ringer, det är ju också en sak man väljer själv, men jag kan inte låta bli att surna till lite över att nån ringer mitt i en bra pepplåt.

Här är mina topp 5 träningslåtar just nu..

1   How much is the fish         Scooter
2   Rattle                               Bingo Players
3   Stuck on replay                Scooter            
4   Resurrection                     Michael Calfan       
5   Greyhound                       Swedish house mafia


Jag tycker att alla spinningpass borde innehålla dessa låtar och jag uppmanar alla instruktörer att ta med dom.

Har tyvärr ingen bild från träningen men jag bjuder här istället på en symbolisk bild på mig när jag köper torskfilè.













2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Jag laddar för långpass i morgon och då ska jag provspringa till dem :-)

    SvaraRadera
  2. Kör hårt !!! Blir nog långpass för mig också imorgon !!!

    SvaraRadera