söndag 20 januari 2013

Terränglöpning

Hade tänkt gå på Trx-pass idag och köra lite styrka, men min kompis Andreas hade andra planer. Jag hade ingen aning om vart vi skulle ta vägen och vet fortfarande inte riktigt vart vi sprang, men i skogen var det, så mycket vet jag.

Det var i alla fall roligt och mycket jobbigare än jag trodde att springa terräng, det känns i benen nu. Vi skrapade ihop 6,9 km och det var riktigt skönt att bara ge sig ut i skogen o springa.








Från och med imorgon så har jag ett lite modifierat träningsschema som sträcker sig 3 veckor framåt med en liten ökning varje vecka. Det är bara läsa schemat och göra vad som står, svårare än så är det väl inte!? Jag försöker tänka att varje pass räknas och det är bara ge sig fan på att göra det, men det skulle aldrig gå utan allt pepp man får !!





2 kommentarer:

  1. Bara du har bestämt dig så är allt möjligt med eller utan pepp. Inget snack om den saken! Skillnaden är att nu är det roligare :-)

    SvaraRadera