måndag 14 januari 2013

En runda med hästen


Fortfarande förkyld fast mycket bättre efter en dunderkur med ingefära,citron och Te. Är tokladdad för ett spinningpass imorgonkväll. Gav mig ändå ut på en promenad här på Öa idag, min syster Emma skulle ut med hästen så då hängde jag på och tog lite kort.


Om man ger sig in i en tävling med hästen om vem som kan gå snabbast så vinner alltid hästen, det kunde man ju kanske räknat ut innan, men jag var tvungen att testa. Känner ändå att jag vann på många plan, jag vågar ju tex gå förbi en vägskylt utan att bli vettskrämd, jag kan också gå över brunnar utan problem. Sen hur ensidig kost en häst har ska vi inte tala om !!









                               
De här bilderna är tagna 10 min promenad från mitt hus och jag hade ingen aning om detta ställe. Perfekt ställe att börja sin frisimkarriär i sommar. Triathlon intresserar mig verkligen och efter att mitt marathon är avklarat så ska jag börja simma och cykla mycket mer, sen får vi se vad det blir för nytt mål.

2 kommentarer:

  1. Får se vad vad det blir för nytt mål??? Ditt mål är ristat i sten Claes. Inget snack om den saken ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, det vet jag väl, men tänkte inte avslöja det än :-)

    SvaraRadera