söndag 27 januari 2013

Träna hårt, vila hårt !!


Det är kanske inte nån bra tid för många andra, men för mig var det ett ett stort steg att ta milen under timmen. Jag vet ju hur dålig form jag var i för bara nån månad sen, det var grymt skönt att ha det gjort. Kanske är tur att jag inte hade pulsbandet på mig, hade nog varit upp mot 300 i puls efter den spurten.

Imorgon börjar en ny vecka med en liten höjning i träningen, ska bli kul. Har än så länge bara bokat in mig på ett spinningpass, och jag är riktigt sugen på att springa efter passet, men jag får nog rådfråga min coach innan jag gör det !! 


Men idag är det vilodag, ganska tråkigt då jag känner mig väldigt pigg i kroppen och lätt skulle kunna ge mig ut på en runda. Men ska man vila ska man, och det har jag gjort också, på hög nivå! Har kollat på film och legat i soffan nästan hela dagen. Man blir ju väldigt slö av att inte göra nånting, så nu har jag tagit tag i dagen och gjort lite kaffe. Jag kommer förmodligen somna väldigt sent ikväll, hoppas det går nån bra film. 






2 kommentarer:

  1. Vila är ett vapen Claes glöm inte det! Och att springa efter spinningen låter som en utmärkt idé. Bara jag får vara med :-)

    SvaraRadera
  2. Då blir det löpning efter spinningen på tisdag :-)

    SvaraRadera