tisdag 15 januari 2013

Vill åka snowboard

Lite lätt förkyld så tror jag att jag slog mitt personliga svettrekord på spinningen idag. Det brukar vara galenskap när Johan har passen men idag var det nåt över det vanliga, det tog liksom aldrig slut, grymt bra.
Känns bra med en sån urladdning i veckan, denna blir det iofs ett spinningpass till denna veckan. på friskis, 70 min puls, ska bli riktigt kul. Har haft på mig mina cykelskor här hemma för att gå in dom, sitter perfekt nu och jag förstår inte hur jag kunde spinna utan .



Blev riktigt sugen på att åka snowboard och skidor idag, saknar verkligen att åka. På Visingsö finns det inte så stora möjligheter till att åka, skulle tippa på att den högsta kullen är 16-17 meter och det är ju inga optimala förutsättningar, och om man sen skulle vilja gå på afterski så är det Coop som gäller, skulle kanske iofs vara kul, men dom har ju bara öppet till 22. 

Får nog släppa den tanken och försöka ta mig till sälen, i alla fall tors-sön, så man får åka lite.

Tänkte prata lite löpning också, det är ju ändå lite anledningen till bloggen, enligt namnet i alla fall. Idag kan man nämligen börja anmäla sig till Grevskapsloppet, det är en löparfest för hela familjen här på Visingsö, det finns distanser för alla åldrar, jag tänkte springa 10 km som är den längsta distansen.In och anmäl er så ses vi på Visingsö i sommar !!

Om ni vill veta mer så skicka ett mail till mig så ska jag svara så gott jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar