söndag 13 januari 2013

Lasagne ala Lillasyrran

Blev vilodag idag med, halsont på morgonen och jag fick höra att man absolut inte ska träna med det, så ingen träning idag. Istället har jag druckit alldeles för mycket kaffe. Jag fick i alla fall prova mina nya skor och tights på spinningen igår, vilken skillnad mot att cykla i vanliga jympaskor och mysbyxor.





Blev bjuden bort till min Lillasyster och hennes sambo på söndagsmiddag, mycket uppskattat och nåt som jag tycker att dom borde göra mer ofta. En riktigt god sallad till det och ångesten över att jag ätit för mycket kom som ett brev på posten, nä då, men jag kanske inte skulle ätit de där sista direkt ur ugnsformen. Får väl plåga mig själv i träningen resten av veckan.

Har precis planerat min träningsvecka och det ser ut som förra veckan ungefär, fast denna veckan ska jag få in ett intervall pass på 4x1000m. Jag gillar verkligen att spinna så det kommer jag försöka få in ett pass i veckan i alla fall, sen är det löpning i olika former som gäller.

1 kommentar:

  1. Typiskt att vara sjuk nu, halsont är klart dumt att träna med. Hoppas du kryar på dig asap!

    SvaraRadera