fredag 25 januari 2013

Bob !!

Idag har varit vilodag, fruktansvärt tråkigt, men jag antar att kroppen behöver det. Men jag är bra sugen på ett magpass ikväll, så det är inte omöjligt att det blir det.

Imorgon är det långpass, jag har verkligen börjat gilla det, och det är väl tur det för ett marathon är ju ingen sprint, och en Ironman är definitivt inte det.




Fick med mig Bob på en promenad i alla fall, även om han bara ville köra hantelpress i vardagsrummet. Han tyckte den var jätte rolig, det tyckte jag med ända tills han tyckte det var kul att slänga upp den i luften o ner på trägolvet, då var det dax att sluta leka.



Smita är lite av Bobs favoritsysselsättning, därför är det alltid lika kul att släppa honom, man vet inte vad som händer. Rådjur är roligt att jaga, även fåglar, men den absoluta favoriten är katter, då är det helt omöjligt att få stopp på honom.


                                          Här sitter vi i min kökssoffa o skriver efter en promenad .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar