fredag 11 januari 2013

Vilodag !!

Tightsen är hämtade och provade, mycket ovant att ha tights på sig, antar att jag vänjer mig, men det är en helt ny upplevelse att se sig själv i spegeln i detta tighta stycke tyg. Som sagt, provtur på spinningen imorgon, då jag också ska prova mina nya cykelskor som inhandlades idag .




Fick ett mess av Susanne med en länk till Stockholm marathons sida, där läser jag att det är slutsålt. Inte mycket man kan göra åt det, men man kunde ju varit lite smartare och köpt biljett tidigare.
 Nu vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, kommer såklart springa Sommartåget Jönköping-Gränna men jag vill ha tävlingsmomentet och en officiell tid. Får leta vidare och se om det dyker upp nåt spännande.

Hoppas alla får en riktigt fin fredagskväll !!


2 kommentarer: