torsdag 17 januari 2013

Pulspass o plankan

70 min spinning, pulspass med Klas gör gott för kroppen, sen att min mätare visade att jag var halvdöd hela passet förstår jag inte. Första gången jag går på ett sånt pass och det var ju puls upp, puls ner, hela tiden.  Sjukt kul va det i alla fall och det kommer jag göra om. I vanlig ordning så tog jag inget kort , men jag lovar att jag ska skärpa mig vad gäller det.

En träningsform som jag gillar väldigt mycket är Crossnature, för er som inte vet vad det är så innebär det egentligen att man ger sig ut i skogen och tränar på stock o sten. Min kompis Cissi driver Campvisingsö och är instruktör och energiknippe. Hon har lärt mig massa roliga saker, tex, stillastående slalom, oerhört effektivt, jaga träd är fantastiskt roligt och jobbigare än man tror.

Men framför allt så har hon präntat in i hjärnan att får man en stund över så ska man vänta i plankan !!

Och som den fantastiska elev jag är så gör jag ju det hela tiden, kolla bara på de här bilderna.


                                            07:16 hjälpte syrran i stallet, väntar på hö i hagen !!



                                                      15:18 väntar på skjuts till spinningen !!

Det var lite kallt om händerna men vad gör man inte för perfekta Abs. Om ni är lika hurtiga som mig vad gäller plankan, maila gärna bilder till mig så lägger jag upp dom !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar